Vrijdag 10 okt: Roos en Rintje gaan al op vakantie - Reisverslag uit Nieuwer-Ter-Aa, Nederland van Jan Stobbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 okt: Roos en Rintje gaan al op vakantie - Reisverslag uit Nieuwer-Ter-Aa, Nederland van Jan Stobbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 okt: Roos en Rintje gaan al op vakantie

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

10 Oktober 2014 | Nederland, Nieuwer-Ter-Aa

Vandaag is het dan zo ver. Roos en Rintje gaan uit logeren op een boerderij vlak langs de A2 bij Nieuwer Ter Aa. We hadden via Zwoofer een oproep geplaatst en al snel hadden we een reactie. In september zijn we wezen kijken en het zag er echt enorm gezellig uit. Echt een boerenerf zoals je dat verwacht. Vandaag Roos en Rintje daarheen gebracht voor hun vakantie. Rintje had al snel zijn draai gevonden, Roos hield ons nauwlettend in het oog en toen we het erf af liepen, liep ze natuurlijk braaf achter ons aan. Anja, de boerin, wist Roos te verleiden om met haar mee te lopen..en zo konden wij, in alle rust de boerderij achter ons laten. Zondag 2 november gaan we ze weer ophalen

• 10 Oktober 2014 - 17:51

Nellie Sinnige:

Heel veel plezier!

• 11 Oktober 2014 - 16:41

Christa:

Ziet er heel gezellig uit voor R&R!
    Een hele goeie reis en veel plezier
    in Australië.

Tags: Boerderij